Η φθορά εξαρτημάτων μπορεί να αλλάξει γρήγορα και ο σχεδιασμός του μηχανήματος (κατοχυρωμένος με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας) επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών σε διαφορετικές ταχύτητες, προκειμένου να προσαρμοστούν στις συνθήκες εργασίας. Τα εξαρτήματα φθοράς είναι σπειροειδή συναρμολογημένα (πολλαπλές σπείρες ως επιλογή για λείανση πετρών ή κολοβωμάτων δέντρων) παρέχοντας σταθερή απόδοση και ομοιόμορφο φινίρισμα.
Τα περιστρεφόμενα έδρανα διπλής σειράς είναι τοποθετημένα στον άξονα του ρότορα προκειμένου να αυξηθεί η αντοχή των μηχανών και να βελτιωθεί η διείσδυση του εδάφους. Η απόσταση από το έδαφος στην είσοδο του θραυστήρα είναι 55 cm.
Ο κινητήρας του ρότορα είναι είτε μέσω ενός είτε δύο σειρών γραναζιών που είναι τοποθετημένοι σε αμορτισέρ, επιτρέποντας τη μέγιστη μεταφορά 600 ίππων χωρίς να επηρεάζεται η διείσδυση. Τα αμόνια ρυθμίζονται υδραυλικά με μηχανισμό ασφαλείας χωρίς διακοπή.
Είναι τοποθετημένα σε διάφορα τμήματα για να αντιδρούν το συντομότερο δυνατό σε περίπτωση επαφής με ξένο σώμα. Τα πίσω ολισθήματα ελέγχουν υδραυλικά το βάθος εργασίας.
Το σύστημα μετάδοσης OBL'X επιτρέπει τη μετάδοση όλης της ισχύος του τρακτέρ στον ρότορα, επιτρέποντάς του να είναι πολύ αποδοτικός.